Pages

Monday, May 13, 2013

9 Cara Puaskan Isteri





1. Gunakan kreativiti anda untuk merangsang isteri  ketika di ranjang. Cari satu imaginasi yang boleh memberi kepuasan kepada isteri anda setiap kali anda lakukan seks

2. Kekalkan rangsangan emosi ketika berhubungan seks seperti pandangan mata, ayat-ayat cinta dan rabaan yang penuh kasih sayang.

3. Gunakan jari untuk merangsang g-spot isteri anda sambil merangsang klitorisnya menggunakan lidah anda. Rangsangan sebegini pasti akan memuaskan isteri anda

4. Fokus pada bahagian atas badan isteri anda ketika anda lakukan foreplay. Sentuh sekali sekala bahagian vagina untuk lihat sama ada bahagian tersebut  sudah basah atau tidak.

5. Letak badan anda secara lurus apabila anda ingin merangsang vagina isteri anda supaya kepala anda tidak kebas  apabila anda merangsang klitoris dia dengan lidah anda.

6. Rangsang bahagian peha dan bahagian atas vagina isteri anda dengan rabaan tangan semasa anda sedang jilat biji kelentik dia, dia pasti tidak keruan  dengan tindakan anda ini.

7. Isteri anda akan lebih  cepat klimaks jika anda mendayung mengikut ritma tertentu, carilah ritma yang sesuai seperti laju-laju-laju atau laju-laju-perlahan, jika anda sudah menemui ritma yang di sukai isteri, pasti dia akan cepat capai klimaks.

8. Bagi petunjuk kepada isteri anda bahawa anda inginkan dia nanti. Dengan cara itu dia rasa tertunggu-tunggu dan sudah pasti di tidak sabar untuk capai kepuasan.

9. sentiasa target untuk berikan isteri anda dua kali orgams sebelum anda sendiri klimaks…





----------------------
6 perkara yang merisaukan lelaki

1- Masalah Mati Pucuk
2 - Saiz alat kelamin yang kecil
3- Tidak Mampu bertahan lama di ranjang
4- Mengalami Isu medapat dan mengekalkan ketegangan
5 - Adakah isteri berpura-pura puas?
6 - Adakah aku lakukan yang terbaik di ranjang?

Yakin Isteri Anda Tak Tinggalkan Anda?

PM Maskulin Power gabungan Safed Ali Ginseng, Tongkat Ali, Kucingan mampu berikan stamina dan melambatkan pancutan, malah anda akan merasakan setelah pancutan zakar anda masih lagi keras dan boleh lagi membuat dayung tuk puaskan isteri Pm Sekarang!! atau Whatsup 018 263 7833

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...