Pages

Tuesday, May 3, 2011

3 Khasiat Ubi Jaga Pada Kaum Lelaki




Smilax myosotiflora atau 'Ubi Jaga' (UJ) telah digunakan secara tradisional oleh orang asli dan Melayu sebagai makan tambahan untuk ransangan seks.
Ubi Jaga adalah tumbuhan merayap yang tumbuh didalam hutan tropika di Asia Tenggara. Ianya dipercayai boleh membantu pengedaran darah yang sempurna. Secara tradisional ianya digunakan sebagai ubat herbal tradisional untuk menguatkan tenaga lelaki, sebagai tonik untuk menambahkan metabolisma badan.

1-Membantu menambahkan keinginan seks,
2-Menambahkan sesitiviti,
3-Menguatkan kekerasan dan membolehkan lelaki pelbagai umur untuk menikmati seks yang lebih kerap dan lebih lama.

Khasiatnya yang lain juga termasuk mengimbangkan mood, membantu tekanan darah yang sehat dan meningkatkan tahap tenaga. Ianya sudah tentu akan membantu didalam perhubungan intim. Sains perubatan kini mula menyedari kebaikan herba tradisional ini.

------
Nak Tambah Tenaga dan Stamina?-gabungan Safed Ali Ginseng, Tongkat Ali, Kucingan mampu berikan stamina dan melambatkan pancutan, malah anda akan merasakan setelah pancutan zakar anda masih lagi keras dan boleh lagi membuat dayung tuk puaskan isteri Pm Maskulin Power

Bro...ini adalah hasilnya..
Ø Minggu 1 – 4, didalam beberapa minggu pasangan mereka telah merasa kelainan pada saiz dan ereksi yang bertambah baik.
Ø Minggu 5 – 8, selepas sebulan atau dua anda pasti merasa penis anda lebih gemuk, lebar dan panjang. Pasangan mula memuji kehebatan ereksi yang keras, padat dan saiz yang lebih EXTRA pada kadar 1 – 1 ½ inci.
Ø Minggu 9 dan seterusnya, saiz penis akan bertambah kepada sekurang-kurangnya 2 – 3 inci, bukan hanya saiz, ereksi anda seolah-olah kembali kepada umur remaja.
Yang paling penting saiz penis anda akan kekal begitu insyallah...Jom PM Maskulin Power

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...