Pages

Tuesday, April 30, 2013

7 Petua Orang Lama Tingkatkan Tenaga Batin




Ini ada petua orang lama...
1-Kurangkan bersetubuh dgn pasangan. Kekerapan menjalinkan hubungan sulit boleh mengurangkan isipadu penghasilan air mani. Seeloknya, hubungan sulit dilakukan selang 3 hari atau lebih.

2-Elakkan tabiat merokok dan meminum minuman keras. Ini kerana tabiat ini boleh merendahkan tahap hormon testosterone yg menjadi benda penting dlm penghasilan air mani.

3-Amalkan pemakanan yg sihat. Tidak boleh dinafikan lagi pemakanan yg seimbang dan berkhasiat mampu untuk memekatkan dan menambah jumlah isipadu air mani lelaki.

4-Elakkan buah zakar terdedah dengan kepanasan. Kebanyakan penggunaan brief boleh menyebabkan buah zakar menjadi panas. Ini boleh mengganggu tahap penghasilan air mani yg berkualiti. Jd, penggunaan boxer lebih digalakkan.

5-Kurangkan berat badan. Ini merujuk kepada mereka yg obesiti. Peningkatan lemak terutamanya di bahagian perut boleh mengganggu penghasilan hormon testosterone.

6-Pengawalan emosi yg stabil. Jgn pelik jika emosi yg x stabil juga boleh mengganggu penghasilan sperma yg baik. Jadi, sentiasalah berfikiran positif.

7-Lakukan hubungan intim pada waktu yg sesuai. Pagi dan petang adalah waktu yg paling sesuai untuk melakukan hubungan intim kerana ketika itu mudah untuk mangalami pemanasan yg dpt membina kecergasan pada kilang sperma. Jika pada waktu malam, tahap keaktifan badan menurun seterusnya mengurangkan penghasilan air mani.

Ambil supliment yang sesuai...

Gabungan Tongkat Ali, Kucingan, Ubi Jaga Hempedu Bumi, Akar Serapat +++ mampu berikan kesuburan dan memekat air mani, malah zakar akan terasa masih lagi keras setelah pancutan dan masih lagi boleh mendayung tuk puaskan isteri PM Maskulin Power , PM sekarang!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...