Pages

Tuesday, April 30, 2013

Kelebihan Mengadakan Hubugan Seks Sesama Suami Isteri




Seks dianugerah Allah swt yang perlu dinikmati oleh manusia normal secara halal dan beradab. Seks yang berkualiti dan teratur mampu merapatkan hubungan kasih sayang dan rasa cinta suami isteri berkekalan. Di sebaliknya, seks yang tak tercapai boleh menghancurkan sebuah rumahtangga. Isteri tidak dapat merasakan kepuasan menyebabkan batinnya meronta kehausan dan penuh kesengsaraan. Begitu juga sisuami tidak dapat mengecapi nikmat tubuh isteri. Ianya memberi tekanan jiwa kepada kedua-dua pihak.
Dari sudut kesihatan pula, seks berkualiti mampu menghasilkan hormon oksitosin, endorfin dan dopamin yang dapat meredakan stress, tidur lena, meningkatkan mood positif, menjadikan kulit lebih berseri, menjauhi kanser seperti payudara, ovarium dan mengelak prostat. Seks juga bagai eksesais yang membakar kalori baik untuk jantung, peningkatan aliran darah ke berbagai organ, kuat antibodi, menjadi awet muda dan panjang umur.


Nak Tambah Tenaga dan Stamina utk dapatkan kenikmatan seks? 

PM Maskulin Power Power gabungan Safed Ali Ginseng, Tongkat Ali, Kucingan mampu berikan stamina dan melambatkan pancutan, malah anda akan merasakan setelah pancutan zakar anda masih lagi keras dan boleh lagi membuat dayung tuk puaskan isteri Pm Sekarang!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...