Pages

Tuesday, April 30, 2013

Mati Pucuk Akibat Sihir




Kegagalan zakar untuk mencapai ketegangan atau ereksi, bukanlah satu penyakit, tetapi adalah petanda awal/simptom atau akibat susulan dari penyakit seperti Diabetes, Tekanan Darah Tinggi, Penyakit Jantung. Perlu diketahui bahawa kandungan kimia di dalam ubat doktor untuk melegakan penyakit-penyakit tersebut boleh mengakibatkan Lemah Tenaga Batin dan seterusnya Mati Pucuk.

Stress, gangguan emosi dan psikologi boleh menyebabkan Kegagalan Ereksi. Selain itu, di dalam masyarakat Melayu sering diperkatakan tentang peranan SIHIR yang menjadi penyebab Mati Pucuk.

Ketirisan tenaga syahwat bagi setiap individu lelaki adalah berbeda mengikut sumber gangguan - akibat masalah fizikal, psikologi dan paranormal. Walaupun begitu, peratusan peranan fizikal adalah yang paling tinggi dan mudah untuk dikendalikan melalui kaedah pemakanan supplemen herbal dan alami seperti yang terdapat di

Maskulin Power
Gabungan Tongkat Ali, Kucingan, Ubi Jaga Hempedu Bumi, Akar Serapat +++ mampu berikan kesuburan dan memekat air mani, malah zakar akan terasa masih lagi keras setelah pancutan dan masih lagi boleh mendayung tuk puaskan isteri PM Maskulin Power , PM sekarang!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...