Pages

Wednesday, May 4, 2011

Teknik Foreplay Capai Orgasme pada Wanita



Langkah Trik Foreplay Agar Wanita Orgasme |Orgasme merupakan sesuatu yang dicari ketika hubungan intim.Samada lelaki atau wanita,mencapai puncak orgasme ibarat lengkapnya keseronokan dan kenikmatan permainan seks yang dilakukan.

 Bagi kaum lelaki,orgasme merupakan sesuatu yang mudah dan mampu dicapai hampir setiapkali melakukan seks.Tetapi berbeza dengan wanita kerana mencapai orgasme bagi wanita adalah hal yang sedikit kompleks.Ini kerana orgasme bagi wanita sukar dan tak mungkin dicapai jika tidak kena dan tidak tepat cara rangsangan atau permainan seks yang dilakukan.Tambahan lagi jika lelaki yang menjadi pasangan seks bagi wanita hanya mementingkan orgasme sendiri,kurang arif dan kurang memerhatikan perihal orgasme bagi wanita.

 Sebenarnya membuat wanita mencapai orgasme dalam setiap seks yang dilakukan adalah mudah dan boleh dilakukan ketika foreplay lagi jika mengikuti cara rangsangan dan langkah-langkah yang tepat serta berkesan.




-----

Nak Tambah Tenaga dan Stamina?-gabungan Safed Ali Ginseng, Tongkat Ali, Kucingan mampu berikan stamina dan melambatkan pancutan, malah anda akan merasakan setelah pancutan zakar anda masih lagi keras dan boleh lagi membuat dayung tuk puaskan isteri Pm Maskulin Power

Bro...ini adalah hasilnya..
Ø Minggu 1 – 4, didalam beberapa minggu pasangan mereka telah merasa kelainan pada saiz dan ereksi yang bertambah baik.
Ø Minggu 5 – 8, selepas sebulan atau dua anda pasti merasa penis anda lebih gemuk, lebar dan panjang. Pasangan mula memuji kehebatan ereksi yang keras, padat dan saiz yang lebih EXTRA pada kadar 1 – 1 ½ inci.
Ø Minggu 9 dan seterusnya, saiz penis akan bertambah kepada sekurang-kurangnya 2 – 3 inci, bukan hanya saiz, ereksi anda seolah-olah kembali kepada umur remaja.
Yang paling penting saiz penis anda akan kekal begitu insyallah...Jom PM Maskulin Power Pm Maskulin Power
-----------

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...