Pages

Thursday, July 11, 2013

Maybank Curi Duit Akaun Simpanan

Maybank Curi Duit Akaun Simpanan


Siapalah antara pekerja maybank yang pecah amanah pencopet duit orang!

Ramai mangsa akaun simpanan Maybank menjadi mangsa penipuan dari pekerja maybank itu sendiri. Semoga dengan atikel ini pihak pengurusan maybank mengambil berat dengan kes-kes penipuan Maybank semasa mereka buat transfer. Kes ini benar dari rakan saya sendiri

Kes1
Saya pernah kena tipu dengan maybank dah beberapa kali, saya adalah pengguna akaun simpanan maybank dan punyai bisnes online. Tiap kali ada kemasukan saya lihat maybank keluarkan duit SALE DEBIT kadangkala beberapa puluh ringgit hingga ke RM100. Saya tahu saya tak buat sebarang transaksi pengeluaran. Jadi saya buat report pada maybank, mereka layan seolah-olah kita ni yang bersalah. Mereka perluakan 40 hari untuk buat semakan sekirannya benar duit itu duit saya, mereka akan pulangkan. Ada yang mereka pulangkan ada yang tidak. Jadi mulai hari itu, saya transfer semua duit dalam akaun saya ke CIMB.

Kes2
Saya pernah kena tipu dengan maybank, bapa saya masukkan RM500 tiba-tiba lesap dalam maybank. Mula-mula nampak duit masuk. Kemudia ada SALE DEBIT seolah-olah kita yang buat transaksi untuk transfer duit saya ke akaun lain. Jadi saya pun terus report dengan maybank hq, tapi biasalah diorang anggap kita yang bersalah. Saya terus buat laporan polis. Selepas itu bila dah jadi kes polis maybank pun semak semula dan saya dapat kembali duit RM500 dari akaun saya.

Ini semua adalah kes benar. Jadi kepada anda pengguna maybank sentiasalah semak baki dan tengok samaada SALE DEBIT ada atau tidak di transaksi akaun anda.

Maybank anda perlu bertanggung jawap!!!


                    


-------------------------

Penaja
Pesanan Penaja
Anda Yakin Anda Kekal Sihat Bertenaga tuk kebahagiaan Rumahtangga? 
Pengambilan herba ini dapat tingkatkan stamina, tenaga supaya anda dapat lakukan hubungan seksual dengan lebih lasak, lama dan bertenaga seperti gaya orang gagah dan muda. Jaminan KMM dan Halal
berminat pm/whatsup/line/wechat/ 018 263 7833 atau sms 013 308 4906 <rimba>
info lebih klik http://bit.ly/16tV4WQ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...