Pages

Thursday, May 16, 2013

Posisi Seks Ghairahkan Isteri




Tiang Cinta
 -Dalam posisi ini,lelaki berdiri dengan merapatkan punggung pada dinding.Wanita memaut dan bergantung pada leher lelaki dimana tangan lelaki memaut dan menampung paha wanita.Posisi ini memungkinkan wanita memainkan aksi hayunan,goyangan dan lain-lain dengan leluasa sesuai keinginannya.

Efek Rama-Rama
 -Ini posisi yang dicedok dari posisi kamasutra yang popular.Dimana wanita berada diatas badan lelaki yang membolehkan sentuhan sensual yang maksima antara satu sama lain.Dalam posisi ini juga wanita menjadi pemimpin melakukan berbagai aksi yang dimahukan sambil dibantu lelaki dengan melakukan sentuhan rangsangan pada badan wanita seperti kucupan pada payudara dan lain-lain.

Anjing Malas
 -Lelaki mendatangi dan melakukan penetrasi dari belakang dimana setiap pergerakan dilakukan secara perlahan,lembut dan romantis.Pada masa lelaki melakukan aksi,wanita juga bebas melakukan gerakan goyangan,hayunan seiring dengan gerakan lelaki.Dengan posisi ini,keghairahan antara satu sama lain akan meningkat dan memuncak dari tahap ke tahap hingga memungkinkan orgasme yang berkali ganda.

Penunggang Kuda
 -Ini adalah salah satu posisi antara berbagai variasi posisi woman on top,dimana lelaki duduk diatas kerusi.Wanita naik dari arah depan dan duduk di ribaan lelaki.Posisi ini memberi kebebasan kepada wanita melakukan aksi semahu-mahunya ibarat menunggangi kuda.Lelaki hanya membantu memberikan sentuhan pada badan atau pun pasangan boleh berkucup-kucupan mengiringi gerakan yang dilakukan.

 Kesemua teknik atau posisi di atas ternyata akan memberikan rangsangan yang hebat bukan saja kepada wanita,tetapi juga kepada lelaki.Semoga beberapa teknik ini akan memberikan lebih variasi dalam hubungan seks anda dan pasangan.Dan semoga ianya bermanfaat.

sumber http://qamaqarma.blogspot.com
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
6 perkara yang merisaukan lelaki


1- Masalah Mati Pucuk

2 - Saiz alat kelamin yang kecil

3- Tidak Mampu bertahan lama di ranjang

4- Mengalami Isu medapat dan mengekalkan ketegangan

5 - Adakah isteri berpura-pura puas?
6 - Adakah aku lakukan yang terbaik di ranjang?

Yakin Isteri Anda Tak Tinggalkan Anda?

PM Maskulin Power gabungan Safed Musli Ginseng, Tongkat Ali, Kucingan, Bunga Pakma mampu berikan stamina dan melambatkan pancutan, malah anda akan merasakan setelah pancutan zakar anda masih lagi keras dan boleh lagi membuat dayung tuk puaskan isteri Pm Sekarang!! atau Whatsup 018 263 7833 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...