Pages

Saturday, May 25, 2013

Mati pucuk, Pancutan Pra Matang




Mati pucuk menjadi tabo dalam kehidupan lelaki. Dalam bahasa perubatan disebut Impotence(zakar tidak berfungsi) atauErectile dysfunction(zakar lembik).

kedua-dua macam sama tetapi jauh berbeza, impotence( mati pucuk) bermakna zakar tidak berfungsi langsung sebagai contohnya berlakunya kecacatan semasa kecil, kemalangan yang menyebabkan organ lelaki tidak berfungsi, manakala ed atau erectile dysfunction pula kegagalan zakar menegang ketahap yang diharapkan untuk melakukan hubungan kelamin.

kegagalan menegang kadang mencapai 50% ke 20%, ed masih boleh dirawat manakala impontence harapan sangat tipis tetapi masih boleh berusaha melalui perubatan alternatif atau pembedahan. ed adalah permulaan mati pucuk sangat serius jika tidak dirawat, ia akan menggangu kebahagian rumahtangga.

Berlakunya ed ini kebanyakan disebabkan penyakit dan permakanan contohnya pesakit kencing manis yang mengalami gangguan pada kelancaran peredaran darah, kebanyakan pesakit kencing manis berisiko menghadapi ed kerana berlakunya arteriosclerosis( sumbatan) pada salur darah.

Penyakit yang berkaitan sistem saraf (nerve diseases),stress, kemurungan(depression), penyakit kronik dan penyakit takut berlebihan(performance anxiety),salah guna dadah juga berisiko mati pucuk.Bagi golongan bujang yang selalu melakukan onani dan melihat gambar lucah juga dikesan mengalami ed.

Ed boleh dirawat dengan ubatan, terapi dan juga pembedahan.bagi mereka yang merokok juga menghadapi risiko besar menghadapi ed, mereka yang mengambil diet yang tinggi lemak dan Peminum minuman beralkohol juga dikesan mendapat ed. jadi cara hidup sihat dan diet permakanan juga penting untuk mengelakkan ed.

Jadi bagi mengelakkan berlakunya Ed amalan hidup sihat dengan diet dan senaman, kurangkan stress dan banyakkan beribadat dapat mengurangkan kemurungaan sangat penting diamalkan.berubat juga perlu bagi mereka yang sudah menghadapinya dan jangan berputus asa

Selain itu amalkan ambil makanan herba tuk rawat masalah pancutan pra matang sebelum ianya menjadi matu pucuk terus layu dan kaku....
--------------------
Persediaan Sebelum Rumahtangga
Tingkatkan Keyakinan Diri 150% 
Psst! Walaupun poket kosong dan tak hensem

Herba ini mampu mengembalikan stamina tuk kerja, kekuatan seksual suami dan meningkatkan keyakinan, stamina suami ketika melakukan hubungan seksual dengan isteri anda. gabungan Safed Musli Ginseng, Tongkat Ali, Kucingan, Bunga Pakma mampu berikan stamina dan melambatkan pancutan, malah anda akan merasakan setelah pancutan zakar anda masih lagi keras dan boleh lagi membuat dayung tuk puaskan isteri


Pm Sekarang!! atau Whatsup 018 263 7833
PM http://www.facebook.com/maskulinpower

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...