Pages

Tuesday, May 21, 2013

Ahli Gusti Playboy Kena Tangkap Mengedar Dadah




London: Seorang penggusti kandang yang bersara dari sukan itu untuk mengetuai kumpulan penyeludup kokain selepas hilang sebelah kaki dalam kemalangan jalan raya, diarah membayar £700,000 (RM3.5 juta) - atau berdepan dengan tempoh tahanan yang lebih lama di penjara.

Vincent Graham, 33, bapa kepada 10 anak menjalani kehidupan yang sangat mewah dan memiliki beberapa kereta sport selepas mengetuai sindiket penyeludupan dadah ke Britain dari Afrika Selatan.


Playboy itu yang lebih dikenali dengan gelaran ‘Big Vin’ bergambar separuh bogel di beberapa laman web dan berpacaran dengan beberapa wanita yang tertarik dengan gaya hidup mewahnya.

Bagaimanapun, kegiatan dadahnya terbongkar selepas ditangkap dan disoal siasat berhubung dakwaan rancangan menculik di Belanda.


Polis di negara itu membebaskannya tanpa sebarang tuduhan tetapi memaklumkan kepada rakan mereka di Britain mengenai hartanah yang dimiliki Graham kerana mengesyaki ia digunakan untuk perniagaan dadah kelas A.


Polis menemui 25 kilogram benzocaine, bahan yang digunakan untuk melarutkan kokain di sebuah rumah di Liverpool. Ia dipercayai mampu untuk menghasilkan kokain bernilai lebih £1 juta (RM5 juta).

-------

Dah bersara dari ahli gusti memang la susah nak hidup gaya orang biasa, biasa bagi dia banyak duit...tapi tak tahu nak berniaga...jadi mengedar dadah..akhirnya kena tangkap...tak guna macho2 bina badan...dah tak ada aweks di penjara....


Anda dah Bagi yang secukupnya tapi Anda Yakin Isteri Anda Benar-Benar Puas?

Tingkatkan Keyakinan Diri 150% Bila Berjumpa Dengan Isteri 
                                    Pm Sekarang!! atau Whatsup 018 263 7833 PM Maskulin Power


Psst! Walaupun poket kosong.



Herba ini mampu mengembalikan kekuatan seksual suami dan meningkatkan keyakinan, stamina suami ketika melakukan hubungan seksual dengan isteri anda. gabungan Safed Musli Ginseng, Tongkat Ali, Kucingan, Bunga Pakma mampu berikan stamina dan melambatkan pancutan, malah anda akan merasakan setelah pancutan zakar anda masih lagi keras dan boleh lagi membuat dayung tuk puaskan isteri

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...