Pages

Saturday, May 25, 2013

Pancutan Pramatang




Adalah pancutan/klimaks yang tidak disukai wanita. Pancutan pramatang adalah pancutan yang terlalu awal, ia terjadi sebelum wanita atau pasangan anda klimaks. Ini bermakna, anda puas, tetapi pasangan anda tidak.

Sekiranya anda terpancut terlalu awal, sebelum pasangan anda sampai kemuncak kepuasan. Maka anda gagal menjadi kekasih dambaan wanita. Sekiranya ini selalu terjadi, maka pasangan anda tidak berpuashati dan mencari jalan alternatif untuk memuaskan dirinya. Kebanyakan punca keretakan rumahtangga adalah disebabkan nafkah batin yang diberi secara tidak sempurna.

Jadi bagaimana untuk anda menyelesaikan masalah ini?
Perkara ini terjadi akibat sikap anda yang terlalu ghairah ketika bersama isteri. Anda haruslah jangan gelojoh dan ingin cepat puas diwaktu malam jumaat anda. Jika zakar anda terlalu geli ketika memasuki makam wanita, maka anda haruslah merawat masalah tersebut. Jika terlalu geli maka anda tidak dapat mengawal dayungan anda dengan sempurna. Maka dayungan anda akan tergendala sebelum anda sampai ke destinasi yang ditujui.

Amalan pemakan herba khusus untuk lelaki boleh membantu, gunakan ubatan doktor alternatif yang terakhir...rahsia kekuatan herba ini adalah anugerah Tuhan untuk mengubat segala bentuk penyakit yang melanda manusia...

-----------------------------
Herba ini mampu mengembalikan stamina tuk kerja, kekuatan seksual suami dan meningkatkan keyakinan, stamina suami ketika melakukan hubungan seksual dengan isteri anda. gabungan Safed Musli Ginseng, Tongkat Ali, Kucingan, Bunga Pakma mampu berikan stamina dan melambatkan pancutan, malah anda akan merasakan setelah pancutan zakar anda masih lagi keras dan boleh lagi membuat dayung tuk puaskan isteri


Pm Sekarang!! atau Whatsup 018 263 7833
PM http://www.facebook.com/maskulinpower

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...