Pages

Friday, May 17, 2013

Aaron Aziz Lelaki Sejati?





Diakui sebagai lelaki sejati merupakan impian bagi seorang lelaki. Supaya kelihatan macho, sebahagian lelaki berusaha menumbuhkan otot di tubuh badan mereka. Tetapi sayang, kejantanan fizikal sahaja tidak cukup untuk menggambarkan gaya lelaki sejati. Sikap adalah satu komponen penting yang boleh menggambarkan siapa diri anda. Ingin menjadi lelaki sejati? berikut adalah 9 cara untuk menjadi lelaki sejati versi Lovepanky.com

1. Mempunyai Prinsip

Lelaki sejati memiliki prinsip dalam hidupnya. Kemudian ia mengatur cara untuk menjalankan prinsip itu.

2. Hormat kepada wanita

Lelaki sejati tahu bagaimana cara untuk melayan seorang wanita. Selalu melayan isteri atau kekasih dengan penuh kasih sayang.

3. Mempunyai Impian

Lelaki sejati rela bekerja keras demi mencapai impiannya. Sedang ia mengejar impiannya, ia tidak pernah lupa pada orang disekelilingnya. Ia akan sentiasa meluangkan waktu untuk orang-orang yang dicintainya.

4. Rendah diri dan peramah

Lelaki sejati mempunyai sikap rendah diri dan peramah. Ia akan menghormati semua orang di sekitarnya kecuali sikap kasar kepada mereka.

5. Percayakan diri sendiri

Lelaki sejati memilih aura yang kuat saat berjalan di hadapan sesiapa pun. Ia sangat menghargai dirinya dan tidak ingin menujukkan kelemahan diri di hadapan orang lain.

6. Tidak licik

Lelaki sejati memiliki sikap yang jujur. Ia pantang bertindak seperti pengecut yang hanya boleh berbuat licik pada lawannya. Bahkan ia tidak suka mengarang cerita unuk menutupi ketidakmampuannya.

7. Tahu keutamaan

Lelaki sejati tahu apa yang menjadi keutamaan dalam hidupnya. Ia selalu memikirkan keluarganya sebelum mencari kesenangan duniawi.

8. Berani mengakui kesalahan

Bersedia mengakui kesalahan dan berjanji tidak mengulanginya. Lelaki sejati tidak menyalahkan orang lain atas kesalahannya sendiri. Ia Sangat mengerti bahawa mengakui kesalahan tidak akan membuatnya kelihatan lemah. Malah sebaliknya itu akan membuatnya kelihatan lebih tegas di mata orang lain.

9. Pimpinan yang betul

Lelaki sejati mestilah pandai memimpin ke jalan yang benar iaitu bimbingan ke arah agama Islam. Tidak mengutamakan rasuah, tipu sana sini sehingga menyebabkan orang lain menderita.

*Bagi Newslah, siapa pun boleh menjadi lelaki sejati, jika mahu berusaha lebih keras

----------------------------------------------------------------------------------------------------------


4 SEBAB UTAMA PANCUTAN PRA-MATANG


Sensitiviti melampau pada kepala zakar anda yang menyebabkan mekanisma pancutan di dalam badan anda menghasilkan KEKEJANGAN. Kekejangan ini menyebabkan keinginan melampau untuk pancutan. Pada ketika ini pancutan tidak dapat dihalang lagi.Keinginannya terlalu melampau hinggakan seakan-akan tiada cara yang boleh menghalangnya. Keberahian yang terlalu tinggi disebabkan oleh kelenjar seks yang terlalu aktif. Hormon mengawal ksemua bahagian seksual anda. Daripada keberahian hinggalah ke pancutan. Apabila anda merasa berahi, kelenjar seks dengan pantas akan mengepam hormon ke saluran darah anda. Pancutan pramatang berlaku apabila tahap hormon seks anda menjadi terlalu tinggi. Hormon anda menjadi tidak seimbang dan anda TIDAK AKAN dapat mengawal pancutan!


Yakin Isteri Anda Tak Tinggalkan Anda?

PM Maskulin Power gabungan Safed Ali Ginseng, Tongkat Ali, Kucingan mampu berikan stamina dan melambatkan pancutan, malah anda akan merasakan setelah pancutan zakar anda masih lagi keras dan boleh lagi membuat dayung tuk puaskan isteri Pm Sekarang!!PM Maskulin Power PM Maskulin Power
 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...