Pages

Tuesday, May 21, 2013

Lelaki 30an Kawin Lagi dengan Kekasih Lama Yang Dah Jadi Janda Anak 5



Lelaki 30-an kerja di sebuah kilang dengan pendapatan lebih kurang RM 1,800 sebulan. Dia sudah punyai isteri 30-an kerja kilang gaji dalam 1,000 dan 3 orang anak. Dia kata dia bahagia dengan isterinya tetapi di tempat kerja, dia 'miang-miang' dengan seorang janda.

Janda ini 30-an, anak lima, satu kilang  dengannya. Lelaki mengenali perempuan ini sejak arwah suaminya masih hidup lagi. Sejak kematian suami, lelaki ini begitu mengambil berat tentang wanita ini dan kelima-lima anaknya. Mereka merancang nak nikah.

Beritahu Isteri Pertama

Mana tak mengamuknya isteri pertama bila suami dia kata nak nikah lagi. Tapi lelaki ini nekad juga nak nikah. Akhirnya, isteri dia benarkan juga suami dia nikah dan pergi ke mahkamah syariah. Hakim menetapkan secara bertulis, bayaran nafkah bulanan yang perlu diberikan kepada isteri pertama selepas berkahwin nanti. Bernikahlah lelaki anak 3 ini dengan janda anak 5 pada hari Jumaat yang mulia hari ini.

Kisah benar dari blog seorang kadi

------------------------

Tak salah nak poligami...aku faham cinta pandang pertama itu penangan yang amat kuat dan hebat bro...tapi sebelum tu kena buat persediaan dahulu...dari segi fizikal dan mental...


Anda dah Bagi yang secukupnya tapi Anda Yakin Isteri Anda Benar-Benar Puas?

Tingkatkan Keyakinan Diri 150% Bila Berjumpa Dengan Isteri 
                                    Pm Sekarang!! atau Whatsup 018 263 7833 PM Maskulin Power


Psst! Walaupun poket kosong.



Herba ini mampu mengembalikan kekuatan seksual suami dan meningkatkan keyakinan, stamina suami ketika melakukan hubungan seksual dengan isteri anda. gabungan Safed Musli Ginseng, Tongkat Ali, Kucingan, Bunga Pakma mampu berikan stamina dan melambatkan pancutan, malah anda akan merasakan setelah pancutan zakar anda masih lagi keras dan boleh lagi membuat dayung tuk puaskan isteri

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...