Pages

Wednesday, May 15, 2013

Posisi Gaya Seks Kamasutra




Kama sutra (bahasa Sanskrit: कामसूत्र; काम kāma bermaksud keinginan, hasrat, cinta atau nafsu dan सूत्र sūtra bermaksud benang atau rangkaian) , secara umum dikenali di dunia Barat sebagai Kama Sutra, adalah sebuah teks India silam yang dianggap piawai bagi karya mengenai cinta dan hubungan seks.

Hingga kini hasil karya Kama sutra telah tersebar dengan cepat di seluruh dunia dan diterjemahkan dalam berbagai bahasa.Teknik-teknik berbagai cara ini telah di praktikkan oleh ramai pasangan yang impikan sesuatu yang berbeza dan luar dari biasa. Ternyata, naskah ini banyak dibeli oleh warga wanita yang kebanyakkannya tidak puas dengan satu gaya supaya dapat dikongsikan pada pasangan mereka.

Rempah dan Herba dari India seperti Safed Musli, Indian Ginseng, Bunga Pakma dan berbagai lagi juga laris di jual dan ramai pasangan mendapat manfaat dari naskah dan herba ini.



-----------------------------------------------

6 perkara yang merisaukan lelaki


1- Masalah Mati Pucuk

2 - Saiz alat kelamin yang kecil

3- Tidak Mampu bertahan lama di ranjang

4- Mengalami Isu medapat dan mengekalkan ketegangan
5 - Adakah isteri berpura-pura puas?
6 - Adakah aku lakukan yang terbaik di ranjang?

Yakin Isteri Anda Tak Tinggalkan Anda?

PM Maskulin Power gabungan Safed Musli Ginseng, Tongkat Ali, Kucingan, Bunga Pakma mampu berikan stamina dan melambatkan pancutan, malah anda akan merasakan setelah pancutan zakar anda masih lagi keras dan boleh lagi membuat dayung tuk puaskan isteri Pm Sekarang!! atau Whatsup 018 263 7833

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...