Pages

Monday, May 20, 2013

Lelaki Kawin Dua Kantoi Dengan Bini




Lain kali, lelaki kalau nak kawin dua secara rahsia kena betul-betullah skrip dia. Jangan skrip mula-mula cantik, tapi hujungnya entah apa-apa. Bila dah pecah tembelang, Ahmad Nisfu pun dah tak boleh halang.

Lelaki ini 40-an,  suami punyai 3 anak bernikah perempuan cun awal 30-an. Lelaki ini bahagia dengan isteri dia 40-an dan tak ada apa-apa masalah. Tapi nak buat macam mana, bila dah kena serang angau, doktor pun belum cipta ubat angau. Maka lelaki ini  bernikah di luar senyap-senyap.

Dalam hati dia, bukan tak mahu beritahu isteri, tapi katanya belum sampai masa. Bila tanya bila nak sampai masa, entahlah bila nak sampai masa. Lepas nikah, isteri pertama dia dengan isteri kedua jaraknya dalam 6 km saja dan taman berlainan, daerah yang sama.

Disebabkan Surat

Entah macam manalah satu hari tu, surat dihantar ke rumah. Isteri pertama dia mula curiga sebab surat itu ada cop mahkamah syariah. Sebelum ini isteri dia tak pernah pun buka surat dia. Terkejut isteri dia sampai terkentut. Rupanya itu surat panggilan suami dia dengan isteri kedua ke mahkamah syariah di Johor Bahru. Tembelang dah pecah, tutup hidung pun tetap ada bau telur tembelang. Nak buat macam mana, terimalah seadanya. Nak cerita pun tak guna, benda dah jadi.

Tujuh Bulan Saja Bergolak

"Sekarang dah okey Tuan Kadi" Kata lelaki ini selepas 7 tahun dia kantoi.

Entahlah...... apa yang dah okey tu. Nak tanya lanjut, nanti orang kata kadi lebih-lebih ini macam kadi pulak ada cita-cita nak kawin dua, hehehe.

Kisah Benar dari blog seorang kadi
------------------------------------------------------------------------------------

Sayang Bini Pertama, tapi Cari yang Ke dua.... tak salah bro tapi dah ada persediaan yang sepenuh ke dari segi zahir dan batin? Nak Kawin dua ni kena guna banyak tenaga hari2 kena main ni...
Anda dah Bagi yang secukupnya tapi Anda Yakin Isteri Anda Benar-Benar Puas?

Tingkatkan Keyakinan Diri 150% Bila Berjumpa Dengan Isteri 



Psst! Walaupun poket kosong.



Herba ini mampu mengembalikan kekuatan seksual suami dan meningkatkan keyakinan, stamina suami ketika melakukan hubungan seksual dengan isteri anda. gabungan Safed Musli Ginseng, Tongkat Ali, Kucingan, Bunga Pakma mampu berikan stamina dan melambatkan pancutan, malah anda akan merasakan setelah pancutan zakar anda masih lagi keras dan boleh lagi membuat dayung tuk puaskan isteri

 Pm Sekarang!! atau Whatsup 018 263 7833 PM Maskulin Power

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...