Pages

Saturday, May 25, 2013

Kisah Benar, Suka Sama Suka Bapak Perempuan Repot Polis Kes Rogol

gambar fasha mengandung sbg hiasan

Semalam saya pegi ke sebuah kedai, ada beli barang sikit dalam jam 3.00 petang. Masa kat situ, ada seorang lelaki, jurujual kat kedai tu dalam umur 20-an, bercakap sesuatu dengan kawan dia. Mereka tengah bincang pasal satu cerita yang menarik perhatian saya juga.

"Aku nak balik rumah kejap lagi, bapak aku suruh balik. Adik aku dah menangandung 6 bulan, lelaki pulak dah lari". Lelaki pertama.

"Habis tu macam mana ?" Tanya lelaki kedua.

"Bapak aku nak suruh report  polis. Nak report kes rogol". Kata lelaki pertama.

"Kalau aku, aku belasah sampai lembik dulu lelaki tu. Lepas tu baru buat report". Kata lelaki kedua.

Lepas tu, lelaki pertama telefon tauke dia, dan kata nak tinggalkan kedai sekejap. Tapi yang saya dengar dia cakap dalam telefon tu, dia kata nak pergi mahkamah, bukan balai polis atau balik rumah. Lepas tu, dia terus keluar dari kedai tu bawa topi keledar.

Okey, ni cerita adik perempuan dia, lelaki ni tentulah abang dia. Sebab tu, ayah dia telefon tergesa-gesa suruh dia balik. Betul ke kes rogol ? Kalau rogol takkanlah 6 bulan baru report. Kena tengok umur perempuan tu dulu,kalau bawah umur bolehlah dikira rogol. Tapi kalau adik dia tu dah lebih umur ?

Pada saya, adik dia tu dengan lelaki buat hubungan sex luar nikah suka sama suka. Sebelum ni tak pulak buat laporan kena rogol. Tapi hari ni, tak tahulah macam mana kes boleh kecoh. Mungkin mak ayah sedar dengan perubahan fizikal yang anaknya sedang mengandung. Lepas tu anak pula mengaku pada bapa dia. Atau, hari ni juga perempuan mengaku pada mak ayah dia yang dia kena rogol sebab pakwe dia tu taknak kawin dengan dia. Dan, banyak lagi andaian yang boleh berlaku.

Itulah, masa seronoh bercinta tak jaga batasan pergaulan. Mak ayah juga perlu dipersoalkan juga, sudah tanggungjawab mereka menjaga batasan pergaulan anak dara mereka. Sekarang, dah jadi macam ni, sudah kecoh satu keluarga. Siapa lagi nak dipersalahkan ?

Blog Kadi
--------------

Semoga menjadi pengajaran pada kita semua....bahawa anak dara orang jangan dibuat main-main
Sebab itu kita dilarang sama sekali berzina lebih baik kawin bro...hari-hari boleh main...tak ada sapa nak repot kes rogol


--------------
Persediaan Sebelum Rumahtangga
Tingkatkan Keyakinan Diri 150% 
Psst! Walaupun poket kosong dan tak hensem

Herba ini mampu mengembalikan stamina tuk kerja, kekuatan seksual suami dan meningkatkan keyakinan, stamina suami ketika melakukan hubungan seksual dengan isteri anda. gabungan Safed Musli Ginseng, Tongkat Ali, Kucingan, Bunga Pakma mampu berikan stamina dan melambatkan pancutan, malah anda akan merasakan setelah pancutan zakar anda masih lagi keras dan boleh lagi membuat dayung tuk puaskan isteri


Pm Sekarang!! atau Whatsup 018 263 7833
PM http://www.facebook.com/maskulinpower

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...