Pages

Friday, May 24, 2013

Pendapatan Purata Rakyat Singapura tertinggi di dunia






Aku rasa nak tergelak baca kenyataan akhbar ni....memang la tinggi....diorang ni kalau datang JB beli barang makanan, isi minyak, pastu berniaga harapkan pasaran di malaysia, contohnya korang tengok banyak restoran di malaysia ni datang dari org singapore. Pendek kata, pendapatan diorang tinggi sebab dapat jual banyak barang di Malaysia. Kita plak asyik membeli saja..Bekalan air proses pun kita ambil dari singapore, diorag yang jual kat Malaysia....Malaysia sumber pendapatan dan sumber tuk jimat kos. Jadi orang singapore jangan marah...terimalah hakikat...pada orang melayu di sana, boleh datang KL kita ramaikan orang melayu di sini...terima kasih!!!
Contohi rakyat singapore yang kerja keras tuk tambah pendapatan...diorang sana kerja gile2...bro...tak cukup ngan satu pendapatan saja...tambah 2 - 3 kerja.

------------------------------------------


Tingkatkan Keyakinan Diri 150% 
Psst! Walaupun poket kosong dan tak hensem

Herba ini mampu mengembalikan stamina tuk kerja, kekuatan seksual suami dan meningkatkan keyakinan, stamina suami ketika melakukan hubungan seksual dengan isteri anda. gabungan Safed Musli Ginseng, Tongkat Ali, Kucingan, Bunga Pakma mampu berikan stamina dan melambatkan pancutan, malah anda akan merasakan setelah pancutan zakar anda masih lagi keras dan boleh lagi membuat dayung tuk puaskan isteri


Pm Sekarang!! atau Whatsup 018 263 7833
PM http://www.facebook.com/maskulinpower

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...