Pages

Thursday, May 16, 2013

Pujuk Gajah 2 Minggu

Foto
Sungai Siput: Lapan gajah liar berjaya ‘dijinakkan’ sekumpulan kakitangan Unit Elit Tangkapan Gajah secara berperingkat di sebuah ladang getah terpencil di Kampung Bekut, Felda Lasah, di sini, sejak dua minggu lalu.
Lebih membanggakan, kejayaan itu kenangan paling manis dalam kerjaya kakitangan unit berkenaan yang memerangkap sekumpulan lapan ekor gajah menjadikannya tangkapan terbesar di Malaysia tahun ini.
Lapan gajah berkenaan masing-masing tiga jantan dan lima betina termasuk seekor anak gajah berusia setahun itu ditangkap sejak 11 Mei lalu di sekitar ladang getah terpencil itu dengan tangkapan terakhir, petang kelmarin.

Bagaimanapun, sehingga petang semalam, hanya dua dipindahkan membabitkan seekor gajah betina dan anaknya, manakala selebihnya akan dipindahkan secara berperingkat dalam tempoh lima hari.
PEGAWAI PERHILITAN membawa keluar gajah betina dan anaknya untuk dipindahkan ke kawasan hutan simpan.

Dalam operasi pemindahan semalam, dua gajah denak digunakan iaitu Kala dan Rambai yang dibawa dari Pusat Konservasi Gajah Kebangsaan, Kuala Gandah, Lanchang, Pahang.

Sumber: Harian Metro
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6 perkara yang merisaukan lelaki


1- Masalah Mati Pucuk

2 - Saiz alat kelamin yang kecil

3- Tidak Mampu bertahan lama di ranjang

4- Mengalami Isu medapat dan mengekalkan ketegangan
5 - Adakah isteri berpura-pura puas?
6 - Adakah aku lakukan yang terbaik di ranjang?

Yakin Isteri Anda Tak Tinggalkan Anda?

PM Maskulin Power gabungan Safed Musli Ginseng, Tongkat Ali, Kucingan, Bunga Pakma mampu berikan stamina dan melambatkan pancutan, malah anda akan merasakan setelah pancutan zakar anda masih lagi keras dan boleh lagi membuat dayung tuk puaskan isteri Pm Sekarang!! atau Whatsup 018 263 7833 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...