Pages

Wednesday, June 5, 2013

Lelaki Bunuh Diri Sebab Kekasih

gambar ini bukan dalam kes, tapi carian google


Kecewa kerana ditinggalkan teman wanita, seorang lelaki dipercayai mengambil keputusan menamatkan riwayatnya dengan menggantung diri dalam bilik tidurnya di Batu 26, Kampung Ketior, di sini semalam.
Sumber polis berkata, mayat lelaki berusia 25 tahun itu ditemui tergantung oleh ibunya jam 8.30 pagi, sebelum mendapatkan bantuan ahli keluarga dan menghubungi polis.
“Ibu mangsa yang berasa curiga sebaik anaknya tidak keluar dari bilik tidur pada pagi itu tergerak menjenguk mangsa di bilik. “Sebaik melangkah masuk ke dalam bilik ibunya terkejut apabila mendapati mangsa tergantung di dalam bilik berkenaan.

“Dia kemudian mendapatkan bantuan daripada ahli keluarga lain sebelum melaporkan kepada polis,” katanya.
Foto
MAYAT lelaki yang menggantung dirinya dimasukkan ke dalam van jenazah di Hospital Kuala Kangsar.
--------------------
Apalah brader ni...perempuan bukannya sorang bro....ada ramai lagi perempuan d sana yang sudi jadi milik kita...cuba masa putus cinta tu kenalah banyak bersabar dan ingat pada Allah, sekejap saja ujian Allah ini...tak lama, manusia kan cepat lupa .... lambat laun kita akan lupa juga kisah silam bila masa silih berganti...fikir positif....Walaupun kita tahu hukum bunuh diri ni masuk neraka, kita doakan semoga rohnya diterima oleh Allah...doakan yang terbaik tuk dia...al fatihah
--------------------------
Penaja Atikel

Di syorkan oleh Dr Pakar 




APAKAH HASILNYA:


+ MENINGKATKAN LIBIDO + LEBIH KERAS + KETEGANGAN LEBIH LAMA 
+ MENAMBAHKAN TENAGA + PERTINGKAT METABOLISMA + MENAMBAHKAN LAZAT
 Pm Sekarang!! Maskulin Power "Like" dapatkan diskaun SMS/Whatsup/Line/We Chat 018 263 7833 / 013 308 4906 <MASKULIN> PM http://www.facebook.com/maskulinpower


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...