Pages

Friday, May 4, 2012

3 Kelebihan Hempedu Bumi




1 Daun Hempedu bumi boleh dijadikan ubat untuk menurunkan darah tinggi, disamping merawat kencing manis, antiradang, antibakteria, antivirus, melegakan demam dan pencair kahak. Ia juga digunakan sebagai pelawas pembuangan air besar, menghapuskan cacing dalam sistem pencernaan dan mempercepatkan pembekuan darah.

2 Caranya ialah dengan mengambil beberapa helai daun dan bersihkan terlebih dahulu. Kemudian rendam daun-daun itu dalam segelas air panas dan biarkan sehingga air panas itu menjadi suam. Selepas itu, minumlah perlahan-lahan. Rasanya agak pahit, khususnya bagi mereka yang pertama kali meminumnya. Cukup untuk minum sekali sehari.

3 Daun ini juga boleh merawat luka dengan cara menumbuk lumat dan letakkannya pada tempat luka. Kandungan bahan kimia daun ini membolehkan ia memecahkan molikul-molikul lemak yang ada disekeliling salur darah yang tersumbat yang menyebabkan tekanan darah tinggi. Air rebusan daun ini yang pahit juga merangsang pemecahan molikul lemak. Tumbuhan ini juga sesuai untuk merawat kesan gigitan serangga. Cara yang paling mudah adalah mengambil beberapa helai daunnya dan hancurkan. Sapulah di tempat yang terkena gigitan serangga itu.

Lelaki yang punyai penyakit darah tinggi, kencing manis dan jantung punyai masalah dalam perhubugnan seksual di mana zakar dan nafsu berkurangan, salah satu faktor adalah pengambilan ubatan2 doktor yang punyai kemikal yang tinggi. Namun, begitu anda masih lagi punyai harapan Pm Maskulin Power

-----

Nak Tambah Tenaga dan Stamina?-gabungan Safed Ali Ginseng, Tongkat Ali, Hempedu Bumi, Kucingan mampu berikan stamina dan melambatkan pancutan, malah anda akan merasakan setelah pancutan zakar anda masih lagi keras dan boleh lagi membuat dayung tuk puaskan isteri Pm Maskulin Power

Bro...ini adalah hasilnya..
Ø Minggu 1 – 4, didalam beberapa minggu pasangan mereka telah merasa kelainan pada saiz dan ereksi yang bertambah baik.
Ø Minggu 5 – 8, selepas sebulan atau dua anda pasti merasa penis anda lebih gemuk, lebar dan panjang. Pasangan mula memuji kehebatan ereksi yang keras, padat dan saiz yang lebih EXTRA pada kadar 1 – 1 ½ inci.
Ø Minggu 9 dan seterusnya, saiz penis akan bertambah kepada sekurang-kurangnya 2 – 3 inci, bukan hanya saiz, ereksi anda seolah-olah kembali kepada umur remaja.
Yang paling penting saiz penis anda akan kekal begitu insyallah...Jom PM Maskulin Power Pm Maskulin Power
-----------


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...